Atents!!! Setmana de ponents i variabilitats tèrmiques🌦⛅️🌤🍂🌬🌬

Bon dia!!! Dilluns 23 d’octubre del 2023, ens en anem pràcticament cap a la última setmana d’octubre i cap a l’última setmana que tindrem l’horari d’estiu, perquè vos recorde que el proper dissabte a les 3 de la matinada haurem de retrasar l’horari 1 hora i tornarem a l’horari d’hivern, amb menys hores de sol al dia.

Be!!! Com tots els dies mirem satèl·lit i també mirem el radar meteorològic i novament el dia de hui podem observar la Borrasca Bernard que ara mateix és troba sobre França, deixant enrere el dia d’ahir un temporal de vent i pluja que va afectar el sud-oest, centre I nord de la península.

MÍNIMES ACTUAL, FONT AVAMET.

Les mínimes de hui han pujat respecte a les donades el cap de setmana, un ascens que continuarà els pròxims dies per a tornar a baixar el cap de setmana. De moment les mínimes més baixetes registrades durant la passada nit les trobem a la Rambla de Mariola a Bocairent amb 7°C, Enguera amb 7,8°C, Vistabella del Maestrat, Xodos, El Toro, Vilafranca o la Pobla de Benifassà amb vora 8°C entre altres.

SITUACIÓ SINÒPTICA PRÒXIMS DIES.

SITUACIÓ EN ALTURA PRÒXIMS DIES (850HPA)

La situació sinòptica per a esta setmana està prou clara i continuaran afectant borrasques pel ponent peninsular, que a nosaltres ens tornaran a portar fronts que apenes deixaran pas de núvols amb algun front desgastat i poc més. A partir de hui patirem un ascens tant en les màximes com en les mínimes. A més sembla que el ponent començarà a moure demà cap a migdia i no pararà fins a saber quant i atents!!! Perquè el proper dijous podrà bufar fins a ràfegues de més de 100 km/h a bona part del territori Valencià.

Setmana on també destacarem la variabilitat tèrmica perquè dijous i divendres podríem apropar-se als 30°C de màxima, per a patir una nova davallada important de cara el cap de setmana. Seguimeeeeeeent!!!!

Necessites saber quin oratge farà exactament al teu poble,  lloc concret o esdeveniment? A Meteopoble t’oferim un servei de previsions meteorològiques a mida, elaborades amb cura i precisió. Analitzem cada situació amb detall, sabent que la màxima fiabilitat de qualsevol previsió se centra dins de les pròximes 48 a 72 hores.

Previsió Personalitzada

Subscriu-te

Rep al correu un report de les publicacions més rellevants de Meteopoble

Cistella de la compra
Idiomes »
Desplaça cap amunt