Bona nit!!! Mirem al satèl·lit I poca nuvolositat I la que tenim no porten cap tipus de precipitació,res comparat amb els dies passats.
Les temperatures màximes hui han pujat de valent respecte a hui I la veritat que convidaven a eixir de casa I respirar aire pur. Les temperatures màximes més destacables són els 21 °C de Benicarló i de Cullera, els 20 °C de València I Favara o els 19,8 °C de Vilamarxant, Alzira o Palma de Gandia. Les màximes més fredes de hui les trobem al nord amb els 6,1 °C de la Pobla de Benifassà o 7,9 °C de Vistabella del Maestrat.
Com veieu la precipitació arreplegada al mes de Març a estat molt beneficiosa i on més feia falta que era al sud d’Alacant amb registres superiors als 100 mm de forma general. Per contra no s’ha portat massa bé a l’extrem nord on tenim molts seguidors, espere que prompte us ploga com toca.
DE MOMENT ANTICICLÒ
L’anticicló es farà l’amo els pròxims dies amb temperatures màximes que aniran pujant i podran aplegar fins els 25°C .
Per tant poca novetat els pròxims dies amb bona cosa de sol,temperatures agradables i temps molt monòton per a Meteopoble perquè sabeu que soc una persona que li agrada el moviment.
TENDÈNCIES
De nou vigilarem cap a finals de mes per si de nou pugeren vindre canvis a les nostres terres en forma de pluges, de moment ciència ficció però si no mire més enllà als models me se fa molt avorrit.
De moment passeu molt bona setmana i sobretot amb molta salut,fins demà ?❤
!!!ATENCIÒ!!! ERES UNA EMPRESA,ETC…. I VOLS ANUNCIARTE O PROMOCIONAR ALGUN ARTICLE A LA WEB O AL FACEBOOK SENSE PERMANÈNCIA? ENVIA UN WHATSAPP AL 649084054 O UN CORREU A : fer1980ermita@gmail.com I ET COMENTE LES CONDICIONS SENSE COMPROMÍS. APROFITA LES OFERTES DE METEOPOBLE ?❄?☁️?⛈