Seleccionar Idioma

Per Nando

11/10/2022

SITUACIÓ INESTABLE!!! PRECAUCIÓ ⛈️⛈️⛈️⛈️⛈️⛈️?????????????

Meteo

Bon dia!!! Al satèl·lit podeu comprovar les tempestes que ens afectaven ahir vesprada-nit al nostre territori I que ara com veieu al radar afecten a la província de Castelló I també les Illes Balears,però comencen a entrar precipitacions pel litoral de València. I és que no es refieu perquè les pròximes hores tornarà a ploure a les comarques litorals I prelitorals del sud de València I nord d’Alacant.

ACUMULATS PLUJA FINS LES 6 DE LA MATINADA

Font Avamet

Fortes pluges que ens deixaven ahir les tempestes i que deixen registres provisionals de més de 70 mm a la Barraca d’Aigües Vives, Enguera o Ontinyent,però va ploure a molts llocs del territori Valencià I les pròximes hores ho tornarà a fer i possiblement de manera abundant.

RECOMANEM PLUVIO AUTOMÀTIC,NO FA FALTA BUIDAR-LO ??????? ( PER A CONSEGUIR-LO PUNXA LA IMATGE )

PREVISIÓ HUI

Continuem amb risc de que precipitacions localment intenses a tot el litoral i prelitoral València on podran entrar nuclis desde la mar que podran deixar tempestes molt intenses. Atenció també a les Illes Balears on els acumulats per precipitacions poden ser molt importants,a les Illes estan en avís taronja per precipitacions de més de 150mm en 12 hores. Al nostre territori i amb el gir del vent a gregal la probabilitat de precipitacions serà més alta al sud de València I nord d’Alacant,però podrà ploure a qualsevol lloc de manera localitzada.

RECOMANACIÓ DE LA SETMANA ???? ( PUNXA LA IMATGE)

DEMÀ

Continuarem amb precipitacions a tot el litoral Valencià i les Illes Balears on de nou els acumulats poden ser molt importants sobretot cap a les Illes Balears,el gregal de nou acumulara molta nuvolositat al sud de València I nord d’Alacant que es on esperem les majors precipitacions del nostre territori.

A PARTIR DE DIJOUS MILLORARÀ L’ORATGE

Sembla que a partir de dijous anirà millorarà l’oratge de forma gradual i cap a finals de setmana I la pròxima setmana predominarà una borrasca Atlántica que portarà pluges per l’oest peninsular,mentre que a casa nostra portarà estabilitat i vents de ponent.

Mentrestant continuem de seguiment davant l’episodi de pluges fortes que està afectant el nostre territori. Precaució!!!!

Maite. Cocentaina
Destacats

Més previsions

Nando

La calor no té fi….

La calor no té fi….

METEOPOBLE – Dimarts 10 de juny de 2025 🔥 La calor no té fi... i nosaltres la contem dia a dia Bon dia!!!Són les 4 de...

Manarà la bombolla càlida.

Manarà la bombolla càlida.

METEOPOBLE – Dilluns 9 de juny de 2025. 🕓 4 del matí... i tornem a començar setmana amb el cel tranquil. Bon dia...