
Bon dia, el vent ja va minvant i hui les ràfegues ja no són tan importants encara que trobem alguna ventada moderada. Cel pràcticament lliure de núvols aquestes hores.
PREVISIÓ

Dia pràcticament assolellat amb alguns núvols i que no puc descartar que encara poguera deixar alguna gota molt dèbil, però de produir-se serien coses molt anecdòtiques.
DEMÀ I PROXIMS DIES.




A partir de demà ens abraçara la dorsal que pujarà des d’Àfrica i afavorira un oratge més assolellat i que pujen les temperatures deixant valors que podran superar els 25 °C alguns indrets del territori Valencià. Tan demà, dijous i divendres les temperatures seran més altes del normal per a l’època. Divendres començarà a moure el ponent de nou.
CAP DE SETMANA MÉS NUVOL,FRED I VENTOS.




A partir del cap de setmana una borrasca que circularà per França i les Illes Britàniques portarà de nou un canvi d’oratge les nostres terres. Les temperatures baixaran de manera important, tindrem més nuvolositat I sobretot el vent de ponent bufarà de nou de manera molt intensa deixant ràfegues molt importants.
QUE ENS PORTARÀ FEBRER? ❄❄❄❄❄❄❄❄

L’inici de Febrer vindrà caracteritzat pel predomini del ponent, però a mesura que avance pareix que la tendència que ens mostra el model Americà és a un possible canvi de patró que podria fer aplegar més l’aire fred cap a les nostres terres i la inestabilitat, cosa que anirem seguint dia a dia. De moment res de neu a nivell del mar, ni nevades històriques ??
Des de Meteopoble ja anirem veient en què es tradueix aquest possible canvi de tendència a llarg termini si al final acaba produint-se. Fins a la nit.

ERES UNA EMPRESA,AJUNTAMENT,ETC…. I VOLS ANUNCIARTE A LA WEB, SENSE PERMANÈNCIA? ENVIA UN WHATSAPP AL 649084054 I ET COMENTE LES CONDICIONS SENSE COMPROMÍS.❄?☁️?⛈