
Bona vesprada, actualitzat el model Europeu millora de cara el dimecres nit i dijous amb una baixa secundària que es formaria al nord d’Àfrica i reforçant el vent de gregal, amb això la possibilitat de veure entre la nit de dimecres i el matí de dijous neu a cotes baixes creix en aquesta eixida. No descartem que la neu comence a caure sobre uns 500/600 m o inclús més avall al sud de València i nord d’Alacant, però pujant ràpidament durant el dia sobre els 800 m, a la província de Castelló aguantaria tot el dia amb una cota de 600 m el dijous.


El divendres continuaria plovent a tot el territori, però la cota de neu pujaria encara més a tot el territori Valencià i quedant sobre uns 800 m al nord i possiblement al sud deixaria de nevar.
CAP DE SETMANA

També molt pendents del que faça la Borrasca el cap de setmana perquè podria portar de nou més pluja, fred i la neu a cotes relativament baixes, però això no ho tenim gens clar encarà.
Com veieu situació molt complicada de fer previsions els pròxims dies on inclús dijous la neu pot donar sorpreses alguns llocs del territori Valencià, com vaig dir ja fa dies estem davant una situació emocionant que cal seguir minut a minut.
Fins demà
