Bon dia,dia ventos el que estem tenint i que estava previst que fora així,un vent que ha bufat amb ratxes molt fortes les ultimes hores superant els 100km/h alguns observatoris.

El vent continuara bufant amb força fins demà que afluixara un poc però continuara bufant el vent terral entre ponent i mestral almenys fins diumenge.


A partir de diumenge indefinició absoluta i amb escenaris diferents amb els models en ma. En l’ultima eixida del model Europeu i Americà ens mostren camins ben diferents.El Americà en mostra un canvi de tendència amb despenjament d’un embossament d’aire fred damunt nostra i pluges al nostre territori mentres el Europeu continua marcant una situació de ponent.
Per tant res clar encara per a confirmar res encara que l’experiencia em diu que hi haura que decantar-se per el Europeu on a partir de diumenge seguiriem amb continuació de ponent i sense canvis en forma de pluja al nostre territor. Aniré informant.