Un nou embolssament d’aire fred ( DANA ) podria afectar a partir de diumenge pròxim tota la península

La ultima eixida del Europeu acabada d’eixir del forn torna a posar un potent embolssament d’aire fred a la península a partir del diumenge dia 10 ,el gfs ( Americà ) per contra no veu res, però este model està fallant prou .

Anem a seguir dia a dia el model Europeu perquè si és confirma eixa Dana podríem estar parlant de nevades i pluges arreu de la Península ( zones encara per concretar ) Però com fa dies vaig diguent el ambient hivernal podria estar prop i toca anar seguint-ho .Desde Meteopoble ,Nando vos informare sempre del última hora . Fins demà

Mari Carmen Garcia ( parc Natural Ordesa )
Necessites saber quin oratge farà exactament al teu poble,  lloc concret o esdeveniment? A Meteopoble t’oferim un servei de previsions meteorològiques a mida, elaborades amb cura i precisió. Analitzem cada situació amb detall, sabent que la màxima fiabilitat de qualsevol previsió se centra dins de les pròximes 48 a 72 hores.

Previsió Personalitzada

Subscriu-te

Rep al correu un report de les publicacions més rellevants de Meteopoble

Cistella de la compra
Idiomes »
Desplaça cap amunt