TEMPORAL BÀRBARA. COINCIDINT AMB L’INICI DEL EPISODI DE LA PANTANADA DE TOUS.⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈

Bon dia, encarà fa fred però el que vaig dir ahir, la tendència és anar pujant els termòmetres a mesura que avancen els dies..

Font Avamet
Font Avamet

Així i tot encarà ha gelat alguns llocs però hui han baixat les poblacions amb registres negatius. Les màximes seran agradables i tindrem el sol com a protagonista almenys fins dimecres que el pas de successius fronts farà que a partir de la segona meitat de la setmana es puguen registrar alguns ruixats sense importància.

COM DIC DESDE FA DIES,ELS ULLS FICATS AMB BÀRBARA.

Ja comença a guaitar eixe front actiu que deixarà els primers vents forts I pluges actives. Hui sobretot Portugal i Galícia seran les més afectades.

DEMÀ EL DIA MÉS PREOCUPANT.

Demà haurem d’estar més pendents perquè la situació aquells llocs encara serà més inestable i on esperem vents molt forts de fins a 120 km/h I registres de pluja entre 200-300 mm. Portugal, Extremadura i Castella lleó les més afectades.


El mapa de pluges de l’Europeu ho té clar en què entre hui i Dimecres anem a viure una situació complicada a la part occidental peninsular i Portugal.

Hui també recordarem que fa 38 anys s’iniciava un episodi de Gota Freda més important de la història del territori Valencià. ¡¡¡LA PANTANADA DE TOUS!!! Tornaré a penjar el post que vaig crear ara fa un any sobre la situació sinòptica d’aquells moments. Serà a migdia quan ho publicaré.

Pantanada de Tous.
M’abellia també compartir aquesta imatge que m’ha cedit Pasqual Rosselló sobre el impacte de la passada Borrasca Glòria al nostre territori.
Punxa a la imatge per anar a la tenda de    ¡¡¡Nando en Amazon!!!?⛈?⛈??
¡¡¡ FES EL TEU REGAL ACÍ !!!
¡¡¡NANDO!!! sempre dispost a recomanar tot el que li agrada a ell ¡¡¡ Pegueu una miradeta!!! ??????????
Novetats en estacions meteorològiques i moooooooooooolts productes.???
Necessites saber quin oratge farà exactament al teu poble,  lloc concret o esdeveniment? A Meteopoble t’oferim un servei de previsions meteorològiques a mida, elaborades amb cura i precisió. Analitzem cada situació amb detall, sabent que la màxima fiabilitat de qualsevol previsió se centra dins de les pròximes 48 a 72 hores.

Previsió Personalitzada

Subscriu-te

Rep al correu un report de les publicacions més rellevants de Meteopoble

Cistella de la compra
Idiomes »
Desplaça cap amunt