FARÀ FRED A TOT SANTS? ☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Bon dia,setmana en general estable però amb nuvolositat abundant entre dimarts i dijous fruit de l’entrada del vent de llevant,aquest vent més humit junt a una borrasca al centre del Mediterrani podrà afavorir l’entrada d’alguns ruixats entre dimarts i dijous a les comarques més litorals I del sud.

SENSE CANVIS IMPORTANTS PERÒ MIRANT A TOT SANTS????????????????????????

model Europeu
Model Americà

Vigilant la setmana de Tot Sants perquè molta gent ja estarà pensant en eixes dates que a més després de 2 anys és tornarà a fer la fira de Cocentaina. A dia de hui I segons els models no sembla que la setmana de tots Sants porte massa inestabilitat per a no poder gaudir d’aquesta data el que difereixen molts els models es que segons l’Europeu podrà vindre caracteritzat per una baixada molt important dels termometres I a més acompanyat d’alguns ruixats des de ponent. Però segons el model Americà sembla que tindríem un inici de Tot Sants prou càlid al territori Valencià.

Com sempre situació que anirem seguint durant la setmana i anirem informant millor per si heu d’estrenar abric o no?

Fins demà.

Salvador Blasco Peris. Vallada
Necessites saber quin oratge farà exactament al teu poble,  lloc concret o esdeveniment? A Meteopoble t’oferim un servei de previsions meteorològiques a mida, elaborades amb cura i precisió. Analitzem cada situació amb detall, sabent que la màxima fiabilitat de qualsevol previsió se centra dins de les pròximes 48 a 72 hores.

Previsió Personalitzada

Subscriu-te

Rep al correu un report de les publicacions més rellevants de Meteopoble

Cistella de la compra
Idiomes »
Desplaça cap amunt