EUROPEU S’APUNTA AL CARRO D’UN POSSIBLE CANVI DE TENDÈNCIA.???????????????????

Benvinguts de nou, estic content per diversos motius, però un és perquè els models van ficant-se d’acord en un possible canvi de tendència després de Tot Sants.

L’últim en afegir-se és l’Europeu en què a partir de mitjans de la pròxima setmana vol que l’aire fred i la inestabilitat ens visiten.

Tant el model Americà com el Canadenc i l’Europeu van de la mà a aquestes hores per la possibilitat que la pluja ens visitara en 8 dies. Vull recordar que açò són tendències que haurem de seguir, perquè vos recorde que l’última vegada també pintava bé i ho van llevar quedant-se tots amb 2 pams de nas.

Però de moment la distracció està assegurada per veure com evoluciona tot i de quina manera ens afecta. Veurem les primeres neus?❄❄❄❄❄❄❄❄

Fins demà.

HOLA!!! Sabeu que Nando te una tenda en Amazon? ?Punxa en aquesta imatge i ho comprovaràs. Articles de regal, meteo, electronica, roba,etc…. inclús ja hi ha cistelles per a Nadal. ¡¡¡IMPORTANT!!! TOT EL QUE COMPRES EN EL MEU ENLLAÇ D’AMAZON  M’ENDUC UNA MOLT XICOTETA COMISSIÓ I A TU NO ET COSTA MÉS  CAR?☺, A MI M’AJUDES A FER CRÉIXER LA WEB, SENSE REPERCUTIRTE EN RES. COMPRA ACÍ, EL QUE TU VULGES,ON TOTS EL DIES HI HAN NOVETATS. !!!MOOOOOOOOLTISSIMES  GRÀCIES!!! PER LA VOSTRA AJUDA???????⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈

Necessites saber quin oratge farà exactament al teu poble,  lloc concret o esdeveniment? A Meteopoble t’oferim un servei de previsions meteorològiques a mida, elaborades amb cura i precisió. Analitzem cada situació amb detall, sabent que la màxima fiabilitat de qualsevol previsió se centra dins de les pròximes 48 a 72 hores.

Previsió Personalitzada

Subscriu-te

Rep al correu un report de les publicacions més rellevants de Meteopoble

Cistella de la compra
Idiomes »
Desplaça cap amunt