ES CONFIRMA QUE EL PREDOMINI DEL PONENT TE ELS DIES COMPTATS☁️☁️☁️☁️?????????

Bona nit!! Per fi podem donar per confirmat que el ponent s’acaba, la tendència dels últims mesos per fi vol canviar i gràcies a un Anticicló que a partir del diumenge vol instal·lar-se sobre el centre I nord d’Europa farà que entrem en una situació de llevant. Situació que a partir de diumenge portarà més frescor, més nuvolositat i possibilitat de pluges.

Caldrà seguir l’evolució del Anticiclò i les diferents masses d’aire fred per veure com es mouen i per si es configura alguna situació de més inestabilitat a la nostra zona a llarg termini. Almenys sembla que el ponent s’acaba en 48h i pot ser siga per a llarg. Demà actualitzem?

ERES COMPRADOR D’AMAZON? SI HO COMPRES A TRAVES DEL  ENLLAÇ CLIKANT A LA IMTAGE DE DALT. A TU NO T’AFECTA AMB EL PREU I A MI M’AJUDES AMB UNA XICOTETA COMISSIÓ QUE M’AJUDA AMB EL MANTENIMENT DE LA WEB, FES EL TEU REGAL DES DE  LA MEUA TENDA, PROMPTE SAN VALENTÍ ❤❤❤❤❤GRÀCIES ☃️⛄☃️⛄☃️⛄

ERES UNA EMPRESA,AJUNTAMENT,ETC…. I VOLS ANUNCIARTE A LA WEB , SENSE PERMANÈNCIA? ENVIA UN WHATSAPP AL 649084054  O UN CORREU A : fer1980ermita@gmail.com I ET COMENTE LES CONDICIONS SENSE COMPROMÍS.❄?☁️?⛈

Necessites saber quin oratge farà exactament al teu poble,  lloc concret o esdeveniment? A Meteopoble t’oferim un servei de previsions meteorològiques a mida, elaborades amb cura i precisió. Analitzem cada situació amb detall, sabent que la màxima fiabilitat de qualsevol previsió se centra dins de les pròximes 48 a 72 hores.

Previsió Personalitzada

Subscriu-te

Rep al correu un report de les publicacions més rellevants de Meteopoble

Cistella de la compra
Idiomes »
Desplaça cap amunt