Els avisos per vent seran per a demà i podran superar els 100 km/h.
Bon dia!!! Com varen dir en les previsions de dies anteriors a partir de hui entra el ponent al nostre territori i demà inclús podrà bufar amb molta força.
SATÈL·LIT
Com veieu al satèl·lit poca nuvolositat en aquests moments, però a poc a poc i de cara la vesprada-nit la nuvolositat anirà a més i a la nit deixarà el cel pràcticament tapat. Però al satèl·lit ja podem comprovar eixe front Atlàntic que és el que ens afectarà entre esta nit i demà mati i ara mateix afecta la zona de Galícia.
TEMPERATURES ACTUALS
De nou nit de gelades al quedar el cel ras i el vent encalmat. Ara mateix gela de manera considerable a Bocairent, Ares del Maestrat, Villena i Requena amb valors negatius entre – 5 i 6 °C. També Utiel es queda amb -4, 4 °C quan són les 4: 30 de la matinada i Xixona amb -4, 3 °C, però tenim moltes zones més en valors negatius com podeu comprovar al mapa que tots els dies elabora Avamet.
PRECIPITACIONS PER A ESTA NIT I DEMÀ MATI.
Entre esta nit i demà mati també ens creuarà un front que deixarà ruixats dèbils i molt irregulars al llarg del nostre territori, però ja vos dic que seran ruixats molt dèbils i deixaran molt poca cosa com també podeu apreciar en l’animació.
AVISOS PER VENT I PREVISIÓ DE VENT.
El vent de ponent a partir de hui es deixarà notar al nostre territori i serà demà en passar el front quan agafe més força i podrà bufar amb ràfegues properes als 100 km/h per l’interior de València i Castelló, Aemet ens fica per l’interior de València avís groc per ràfegues superiors als 80 km/ h . Dilluns continuaríem amb vent fort i no seria fins dimarts quan començaria a remetre. Les temperatures pujaran a partir de hui tant les màximes com també les mínimes al quedar el cel cobert i amb vent molt probablement esta nit no aplegarà a gelar al nostre territori.
I LA PRÒXIMA SETMANA…….
Sembla que de nou s’imposa l’anticicló de cara a mitjans de la pròxima setmana i això es traduirà de nou en calma atmosfèrica i temperatures agradables a les hores centrals del dia i fresques de cara la nit. És a dir pel moment sense canvis importants.
Fins demà i gaudiu del cap de setmana.